#Selfieless to nowa kampania świąteczna
zainicjowana przez Canon Europe oraz Czerwony Krzyż w 35 krajach
skierowana do klientów Canon i nie tylko. Głównym celem jest zachęcenie
jak największej liczby osób do przesyłania i udostępniania zdjęć
pokazujących, w jaki sposób możemy pomóc potrzebującym osobom. Każde ze
zdjęć należy oznakować hasłem #Selfieless oraz opublikować za
pośrednictwem mediów społecznościowych tj. Facebook czy Instagram.
Każdego dnia na świecie powstają miliony zdjęć selfie. Rzecz w tym, że… Święta to czas budowania atmosfery bliskości. Czas na to, by odwrócić obiektyw w drugą stronę i skupić się na innych. Dlatego Canon przekazał ponad milion euro Czerwonemu Krzyżowi, który pomaga najbardziej potrzebującym. Mamy cały rok, by doskonalić zdjęcia profilowe. A Święta niech będą #Selfieless.
Wchodzisz w to?
Jak tego dokonać?
1. Zrób coś dobrego dla innych.
2. Następnie sfotografuj rezultat swoich działań. Dodaj #Selfieless i opublikuj zdjęcie na swoim profilu na Facebooku lub Instagramie.
3. Na koniec nominuj 3 swoich znajomych, aby pokazać, że uprzejmość warto pielęgnować.
To nic trudnego!
Każdego dnia na świecie powstają miliony zdjęć selfie. Rzecz w tym, że… Święta to czas budowania atmosfery bliskości. Czas na to, by odwrócić obiektyw w drugą stronę i skupić się na innych. Dlatego Canon przekazał ponad milion euro Czerwonemu Krzyżowi, który pomaga najbardziej potrzebującym. Mamy cały rok, by doskonalić zdjęcia profilowe. A Święta niech będą #Selfieless.
Wchodzisz w to?
Jak tego dokonać?
1. Zrób coś dobrego dla innych.
2. Następnie sfotografuj rezultat swoich działań. Dodaj #Selfieless i opublikuj zdjęcie na swoim profilu na Facebooku lub Instagramie.
3. Na koniec nominuj 3 swoich znajomych, aby pokazać, że uprzejmość warto pielęgnować.
To nic trudnego!
W ramach kampanii Polski Czerwony Krzyż otrzyma od Canon Europe dofinansowanie na realizację działań w ramach programu Godne Dzieciństwo. Środki przeznaczone będą na obiady dla dzieci i młodzieży oraz przygotowanie paczek świątecznych dla naszych podopiecznych. W paczkach znajdą się ciepłe ubrania, słodycze, książki, gry edukacyjne, zabawki, pomoce naukowe.
Jako pierwsi wyzwanie w kampanii
#Selfieless podjęli pracownicy Canon Polska, którzy w ramach
wolontariatu pracowniczego odświeżyli Ośrodek Wsparcia dla Dzieci,
Młodzieży i Dorosłych „Promyczek”, prowadzony przez Zarząd Rejonowy
Polskiego Czerwonego Krzyża w Płocku. W wyremontowanych pomieszczeniach
odbyły się warsztaty fotograficzne dla podopiecznych świetlicy. Podczas
zajęć dzieci i młodzież mogli dowiedzieć się m.in.: jak wykonać dobre
zdjęcie, co oznaczają wybrane pojęcia z podstaw fotografii (głębia
ostrości, czas naświetlania, ISO, przesłona). Każde z dzieci dostało
aparat, w którym mogło sprawdzić jak wpływają na zdjęcie zmiany tych
parametrów. Następnie odbyły się zajęcia praktyczne w plenerze. Dzieci
miały do wykonania 6 zadań. Fotografie wykonane podczas pleneru zostały
omówione przez prowadzącego. Najlepsze prace ozdobią ściany świetlicy.